Problem med Google publicering!!! HJÄLP

Elias
Hejsan!!

Mitt problem är att jag fattar inte något med eran guide för google publicering, vilket av dessa ska jag välja först:

*Lägg till en DNS-post i domänens konfiguration
*Lägg till en metatagg till webbplatsens startsida
*Överför en HTML-fil till din server
*Länka till ditt Google Analytics-konto

För jag har läst exempel meta taggen men man kan inte lägga ut den för att jag kan inte använda html koder för hela min hemsida, jag har en färdig mall med rubrik.

Jag blir tacksam om någon kan ge mig bättre information till mig om hur jag lägger in antigen en meta tagg eller DNS- post eller HTML- Filen

MvH//
Elias

Re: Problem med Google publicering!!! HJÄLP

Hej Elias,

Det förklaras i guiden på steg 8 punkt 2.

Så här står det:
Verifiera att du äger hemsidan genom att använda deras speciella meta-märke, den lägger du in på sidan META-information som en extra valfri META på startsidan.
Det är alltså metatagg för startsidan som du ska välja.
/ Jim Westergren