Problem med bilder

Ann-sofie
Hej
Har en fråga på min dator syns varje bild bra på varje sida men när jag kollar på den på mobilen,syns en del bilder och några inte alls utan ikon att bilden inte kommer upp,Hur gör man får att anpassa sin mall till webbformat?För min ser inte alls bra ut på mobilen..Hoppas någon har lust att svara mig då jag inte alls är hemma på hemsidor men har tyckt att n.nu har varit bra och lätt för en nybörjare.

Re: Problem med bilder

Det verkar märkligt.

Återkom gärna med vilken sida det gäller, så kan vi hjälpa dig.

Re: Problem med bilder

Ann-sofie
nu har jag plockat bort en del bilder men blomknoppen heter sidan och se under episcia,det har jag inte hunnit plocka bort än.Tack för du vill hjälpa mig.

Re: Problem med bilder

De bilderna du inte ser ser du inte för att de ligger på Google.
Om du sparar dem på datorn och sedan laddar upp dem på n.nu ska du se att det går bättre.

Re: Problem med bilder

Ann-sofie
Tack snälla för hjälpen.Ann-Sofie