Radio!!

Hampus
Hejsan alla!

Nu har jag gjort en egen radio tjänst som alla kan använda

Demo hittar ni på http://www.bwa.n.nu/me

Och ni ska skicka ett mail till mig så får ni koden :D

Mvh, Hampus

Bwa.n.nu
[email protected]
Hoztia, Sveriges nyaste webbhotell som är gratis! | www.hoztia.ml

Re: Radio!!

Benyamin
Bara en liten komentar.

Du kanske ska öppna hemsidan för samtliga :D

Det gör du genom att gå in på inställningar
scroola ner tills du hittar texten "Under konstruktion"

Sen ser du en liten ruta som du ska bocka av det ska Inte vara rn bock i rutan

Glöm inte att spara :D

//Mvh Benyamin

Jag är en frivilig hjälpare som försöker komma med så bra svar som möjligt :D

Ni hittar mig på www.bokrecensionen.n.nu
Hej! Mitt namn är Benyamin Lindgren! Jag är en frivillig hjälpare!

Du kan även nå mig på skype genom  att klicka på knappen nedan.

My status