Redigering av hemsida

Helene
Hej
Kan man ändra färg, storlek och typsnitt på överskriften och underrubriker? Hur? Det går inte med det som står i vanliga frågor. Jag vill ha en bildlänk på sidan som är en underrubrik, hur gör jag det? Mvh Helene

Re: Redigering av hemsida

Hej Helene,

För att ändra färg, storlek och typsnitt på överskriften och underrubriker så krävs det att man ändrar mallens CSS-koder eftersom det är den som styr hur mallen ser ut. Detta kräver dock både att man uppgraderar och har kunskap om CSS. Men det kommer senare en möjlighet där man på ett väldigt enkelt sätt gör sin egen mall.

Angående bildlänk som underrubrik så tror jag inte riktigt jag förstår dig. Kan du visa på vilken sida du menar och förklara lite närmare? Tack.
/ Jim Westergren