Redigeringsfunktionen har "spårat ur"

Leif Thuresson
Den "riktiga" hemsidan är "normal", men när jag går in på adm-sidorna och klickar fram redigeringsfunktionen kommer det upp en okänd sida med en massa bokstäver och tecken. Det går helt enkelt inte att skriva in/ändra uppgifter (jag klarar det i alla fall inte). Vad har hänt? Om det inte går att göra ngt åt det blir ju hemsidan värdelös. Hjälp!

LeifT

[email protected]
alt
[email protected]

Re: Redigeringsfunktionen har "spårat ur"

TheSuss

Klicka på länken där det står "Visuellt/HTML" och klicka sedan på OK - se om du därefter känner igen dig .

N.nu manual - manual.n.nu

CSS och Designhjälp - webb.susscreations.se