Rekommenderar till alla hemside ägaren!

Jocke
Hej, har någon här set facebook filmen? Den heter: The social network.

Jag rekommenderar verkligen den till alla som äger en hemsida! Fick massor
med läckra tips ifrån den, och vet nu lite mera om hur saker och ting fungerar.
Den är baserad på riktiga historian om Facebook!

Jag såg först på trailers men tyckte att den verkade tråkig! Men jag tänkte sen
endå att jag skulle se den, och jag ångrar det inte! Har nu sett den 2gånger.

Men jag rekommenderar att man har svensk text eller så, för många ord kan vara
svåra att förstå..

Men jag rekommenderar den filmen!

Antal stjärnorn den fått: IIII

Mvh, Jocke