Retur från hänvisad länk...

Karina G.
Hej
Hänvisar till en länk från min hemsida, klickar någon på den så kommer de ej åter till mig.
Hur gör jag? Vill att besökare ska se mina bilder på annat ställe sedan automatiskt komma åter till min hemsida.
Mvh Karina G.

Re: Retur från hänvisad länk...

Hej Karina,
Du menar att länken ska öppnas i ett nytt fönster/flik så att de är kvar på din hemsida?

Klicka på länken -> knappen Infoga/redigera länk (ser ut som en kedja) --> Mål --> Öppna länken i ett nytt fönster --> Infoga

RE: Retur från hänvisad länk...

joelsfoto
om du har Facebook så kan du lägga ut din länk från hemsida på facebook och be dina vänner skicka den till sina vänner mvh. joel

Date: Mon, 18 Oct 2010 04:05:33 -0700
From: [hidden email]
To: [hidden email]
Subject: Retur från hänvisad länk...

[...]

View message @ http://n-nu-support.970493.n3.nabble.com/Retur-fr-n-hanvisad-lank-tp1724410p1724410.html
To start a new topic under Svenska, email [hidden email]
To unsubscribe from Svenska, click here.