Rolandienkoping.n.nu

Posted by Roland Nordqvist Roland Nordqvist
Jag är journalist sedan ett halvt sekel men har nu lämnat mitt fasta jobb för att kunna göra lite mer vad jag vill. Jag har ägnat mig en del åt skådespeleri och även arbetat som lärare.
Men för att fortsätta med skrivandet om det som händer i min hemstad så har jag även dragit igång den här sidan.
Jag har emellertid stött på ett litet problem som jag vore tacksam om någon kunde hjälpa mig att lösa.

För att få in annonser på min sida har jag anslutit mig till Tradedoubler. Men för att få igång det krävs att jag lägger in en verifieringskod på min sida.
Den ska läggas in på sidans källkod, men jag hittar inte var den ligger.
Någon som kan tipsa?