Rosenserien www.rsnord.n.nu

Posted by Agneta Agneta
Hej! Mitt namn är Agneta Törnqvist och jag är en av grundarna till Rosenserien. Jag har startat en personlig hemsida där jag kommer ge råd och tips krig hudvård. Man kommer kunna skicka mejl till mig angående personlig konsultation för sin hud. Man kan även beställa produkter via hemsidan och min mejl. Nyheter om Rosenserien kommer även publiceras. Man kommer även kunna boka hemmavisningar (endast fyrkantsområdet Luleå,Boden,Piteå, Kalix) där jag kommer ut och gör gratis hudanalyser med skinscanner och får prova på dom olika produkterna samt föreläsning av hyn.
Många bokar dessa i samband med möhippa, tjejkväll och då kan man handla produkterna till kraftigt nedsatta priser.