Sälja N.nu hemsidor??

jocke
Hej, får man sälja N.nu hemsidor som man själv har skapat??

Mvh. Jocke
www.alltomoffroad.se

Re: Sälja N.nu hemsidor??

Måns Gullberg
Administrator
Ja Jocke, det går alldeles utmärkt.
Mvh / Best regards
Måns Gullberg

RE: Sälja N.nu hemsidor??

jocke
Vaa?? Är det lagligt om jag t,ex skulle laga en hemsida via N.nu och sne sälja den för fast 100 000 000kr ???
Tänk sen när köparen får reda på att den skulle själv gratis ha kunnat laga en likadan hemsida???

Date: Tue, 12 Apr 2011 03:43:26 -0700
From: [hidden email]
To: [hidden email]
Subject: Re: Sälja N.nu hemsidor??

Ja Jocke, det går alldeles utmärkt.
Mvh / Best regards
Måns Gullberg
www.svensksupport.n.nu / www.englishsupport.n.nu
Support
Är du nöjd med supporten eller bara älskar N.nu? Ge då gärna beröm här!

http://n-nu-support.970493.n3.nabble.com/Salja-N-nu-hemsidor-tp2798856p2810859.html
To unsubscribe from Sälja N.nu hemsidor??, click here.
www.alltomoffroad.se

RE: Sälja N.nu hemsidor??

Jim Westergren
Administrator
Det får ju du som säljare ansvara för.

Se bara till att ni ändrar lösenord och e-post för hemsidan när ni säljer. Den som "äger" en N.nu hemsida är den person som har sin e-post i inställningarna.

Det finns de som sålt N.nu hemsidor för tiotusentals kronor.

Lite längre fram kommer det att vara möjligt att uppgradera som "white label" och då tas allting rörande N.nu bort i admin. Perfekt för personer som gör hemsidor till kunder.
/ Jim Westergren

RE: Sälja N.nu hemsidor??

Eric
www.gexon.n.nu

Billigast på foton!

RE: Sälja N.nu hemsidor??

jocke
Så mycket?? Hur kan man få männsikor att tro att det inte är fake??

Och är det inte dåligt för dig? Jag menar att många lagar enkelt en gratis hemsida och säljer dne för massor pengar??

Date: Tue, 12 Apr 2011 08:23:02 -0700
From: [hidden email]
To: [hidden email]

[...]

http://n-nu-support.970493.n3.nabble.com/Salja-N-nu-hemsidor-tp2798856p2811847.html
To unsubscribe from Sälja N.nu hemsidor??, click here.
www.alltomoffroad.se
Eda

RE: Sälja N.nu hemsidor??

Eda
En liten intressant följefråga på detta, vad händer med kunders hemsidor som har sålts "OM" N.nu kursar?!?! Skulle gärna vilja ha svar på det då många av mina eventuellt nya kunder frågar när det gäller säkerhet?