Samma email??

Ulrica
När jag loggar in får jag upp att det finns två hemsidor med samma email adress. Hur är det möjligt?? Jag har bara en sida = 1 email. Den andra heter, karrmyrengard.

Re: Samma email??

Ulrica wrote
När jag loggar in får jag upp att det finns två hemsidor med samma email adress. Hur är det möjligt?? Jag har bara en sida = 1 email. Den andra heter, karrmyrengard.
Hej Ulrica.
Jag tolkar det som du har två hemsidor, för du skriver den andra heter "karryrengard".
"den andra" syftar du på den andra hemsidan?
Hälsning Johnny
Vänliga hälsningar / Best regards