Sammarbete/länkvänner/reklambanner

Benyamin Lindgren
Hejsan! Detta är till alla som läser!

Ni som vill ha fler besökare kan skicka en liten bild till mig.

På bilden ska det vara ett motiv som påminner mycket om er hemsida t.ex som n.nu har med andra ord en logan!

Sen i mailet ska ni dessutom skicka en länk & en kort förklaring vad er hemsida handlar om.

Sen kommer jag att skicka ett mail med en länk där du kan hitta din hemsida :)
Jag lägger alltså upp er logan på min hemsida och "Bildlänkar" till er hemsida.

Det jag vill är.

- Jag vill hitta min länk på er sida när jag satt upp din.
- Kanske mer saker men inte mycket det räcker väl med att jag hittar länk :)

Maila till [email protected]
Ämne: Reklam

LYCKA TILL OCH TACK I FÖRHAND :)

//Mvh Benyamin Lindgren