Ser helt wierd ut på ena sidan.

Mia Wallström
Jag skrev tredje sidan, som blev helt konstig.

Istället för att det vart samma text som på dom andra sidorna så blev det vit bakrund, och svart mellanrum mellan varje mellanrum. Helt konstigt.

varför blir det så?

Re: Ser helt wierd ut på ena sidan.

Jim Westergren
Administrator
Hej Mia,

Det verkar som att du har kopierat och klistrat in från Word eller en annan hemsida, är det så? Vilken hemsida och sida handlar det om? Ibland kommer det med en massa koder som "förstör" sidans layout. Och då behöver man växla till HTML-läge och ta bort dessa koder. Om du visar mig vilken sida det är så kan jag hjälpa dig mer.
/ Jim Westergren