Sidan raderad!

VocalSolution
Hej! Jag ville lägga till en liten textrad på min förstasida...det gick bra, men ALL annan text på den sidan raderades!! Har skrivit ny text och sparat och sparat...men samma sak. ..det enda som fastnar är en enda mening! Detta är verkligen inte roligt då detta är min jobbsida för mitt företag och jag behöver få hjälp med detta så snart det bara går....Varför blir det så här? Hjälp snälla...!
Mvh Anneli

Re: Sidan raderad!

TheSuss
Administrator
Använder du smileys från telefonen i texten?

N.nu manual - manual.n.nu

CSS och Designhjälp - webb.susscreations.se