Sidor loggar inte ut

Bo Laurin
Jag redigerar och uppdaterar mina sidor som jag redigerat och loggar sedan ut från alla program.
När jag sedan öppnar sidan utan att vara inloggad  så står det att jag fortfarande är inloggad. Dessutom laddar den inte upp sig helt.
http://www.foreignlegion.n.nu är huvudsidan
och här är två sidor som visar att jag fortfarande är inloggad trots att jag har loggat ut
http://www.foreignlegion.n.nu/bibliografi2 är sidan som inte laddas helt och är helt oanvändbar.
http://www.foreignlegion.n.nu/fiktion har bara text i ovankant att jag är inloggad
Har för mig att jag hade samma problem för några år sedan  och fick hjälp  här på forumet
Mvh
Bo Laurin

Re: Sidor loggar inte ut

Bo Laurin
This post was updated on .
Nu är det bara http://www.foreignlegion.n.nu/utland2 som man kan se överst att man är inloggad, fast man inte är det. Och sidan har laddat upp sig som den ska. Jag håller på att försöka hitta felet men är inte så insatt i datorns värld.

Verkar som om felet försvunnit, i alla fall tillfälligt.  ;)

Re: Sidor loggar inte ut

När du verkar vara inloggad, testa att uppdatera sidan genom ctrl+R (cmd +R på mac).

​​Dina sidor är väldigt väldigt långa, har man lite sämre internet kommer de ha problem att laddas.