Skriv i Anteckningar

Kjell
Kanske ett litet tips? att prova.

Jag har börjat med att testa med att skriva i anteckningar och sparar det jag vill ha med på hemsidan. Sedan kopierar jag och klistrar in det i HTML läge där det skall vara. Hittils har det fungerat bra.
Fördelen är att om det skulle bli något fel på hemsidan så finns texten kvar i anteckningar och det är bara att kopiera och klistra in igen.

Hälsningar kjell.

www.kjellenar.n.nu

Re: Skriv i Anteckningar

jocke
Hej, jo det är ett bra sätt!
www.alltomoffroad.se

Re: Skriv i Anteckningar

Måns Gullberg
Man kan också trycka ner CTRL och trycka på Z så fungerar detta precis som "Ångra" det kräver dock att du inte lämnar sidan när du gjort en ändring för att detta ska fungera.
Mvh / Best regards
Måns Gullberg