Skrota sidan och göra en helt ny

Anette
Hej
Jag skulle vilja skrota min hemsida och göra en ny, annan med annat ämne.
Hur gör jag då.
Om jag väljer att avsluta på inställningarna. Avslutar jag då mitt medlemskap hos er.
Eller kan jag efter ha avslutat att skapa en ny från grunden?
Måste man då även skapa en ny pekning för domänen?

//Anette

Re: Skrota sidan och göra en helt ny

Bäst i så fall är att du byter namn på sidan under inställningar, sedan byter innehåll på sidorna.
Visst, det tar en stund för Google att hitta det nya, men man kan underlätta genom att följa vår Google Guide igen.