Slöseri på N.nu hemsidor!

jocke
Hej.

Jag har sett massor N.nu hemsidor som är helt tomma, det står inte ett skit på dom!
Och det är jätte iriterande! Vissa lagar bara hemsidor för att testa, och lämnar sen kvar dom.
Jag har nu tittat på en hemsida i 2 månader men inget har hänt, vissa har satt sidan under
konstruktion, och jag prenumererar på massor olika nyhetsbrev, och tittar på sidor.

Men dom öppnar aldrig! Först så tänkte jag att min hemsida skulle heta offroad.n.nu men
det var upptaget, men inget hade hänt på sidan. Och det har inte ennu heller hänt någo.

Jim, du borde skaffa något system att om man inte loggar in på ett år, så raderas hemsidan.
Eller att om man inte skriver nånting på sin hemsida på 1 år så raderas allt....

För det finns massor URL som jag skulle vilja ha men används av andra som inte gör något med
hemsidan. Dom har säkrt glömt bort att dom har någon hemsida! Sitter bara hemma och dricker kaffe.

Mvh, Jocke

Re: Slöseri på N.nu hemsidor!

Hej Jocke,

Det finns planer på detta. Det är nog många som har glömt bort sin hemsida men förhoppningsvis så kommer de att se nyhetsbrevet om N.nu som jag skickar ut. Det kommer även komma ett speciellt mail till de som inte har loggat in på över 4 månader med en fråga om de vill ha kvar sin hemsida eller radera.

RE: Slöseri på N.nu hemsidor!

jocke
ok, bra

Date: Tue, 3 May 2011 00:54:22 -0700
From: [hidden email]
To: [hidden email]
Subject: Re: Slöseri på N.nu hemsidor!

[...]

http://n-nu-support.970493.n3.nabble.com/Sloseri-p-N-nu-hemsidor-tp2882389p2893239.html
To unsubscribe from Slöseri på N.nu hemsidor!, click here.
www.alltomoffroad.se