Sökes medarbetare!!!!!

Eric Bodin
Hej!
Söker medarbetare som vill hjälpa till på hemsidan: www.123foto.n.nu
Men för detta krävs följande: Stort intresse inom foto, inne på hemsidan och kollar nyheter på webben helst varge dag! Och duktig inom n.nu en sak till: INGEN LÖN!
Kontakta mig: [email protected] bli inte ledsen om din förfrågan nekas!
Men bara för det sök ändå ;)

Mvh: Eric

Ps: om du söker och "godkänds" så får du mer information.
Mvh: Eric. jag är en frivillig hjälpare i supporten på 13 år och svarar på dina frågor min privata är den med en bild på en fjäril och där heter jag : Eric OBS! Prenumerera på nyhets brevet till www.gexon.n.nu och få ex: 1 kort för 10 kr! fyll i mejl adressen nedan.