Svartlistad bildserver

whiskytroll
Hej Jim

Läste just om Tommy Fälth vars header inte syns, och ditt svar om att det är pga att staticjw.com är felaktigt svartlistad, och att du jobbar på det.

Jag har mig veterligen inte samma problem som Tommy med sin osynliga header, men jag har ändrat till egen header, och har lagt upp ett antal bilder på min hemsida. Så som jag förstod det så använder vi alla staticjw.com som bildserver. Jag undrar bara om du vet nåt om hur den här svartlistningen påverkar oss andra? Vilka är det som berörs? Och har du nån gissning om när det kan tänkas vara löst?

MVH / Jesper

Re: Svartlistad bildserver

Hej Jesper,

Den enda källan kom härifrån:
http://www.mywot.com/en/scorecard/staticjw.com

Och det är inte rött sedan ungefär den 20-22 april.
/ Jim Westergren