TIPS!! www.filmrecensionen ändrad!!

Benyamin
Hej min hemsida www.filmrecensionen.n.nu är härmed ändrad till www.infoforumet.n.nu

MEN!

Observera att sidan är under konstrution under en obestämd tid sidan kommer att göras om helt..

Kort info om hemsidan:

Den sidan www.infoforumet.n.nu handlar om
att skapa sin egen hemsida lite enkal småguider

Det kommer att finnas ett forum där man får ställa massor med frågor

Jag räknar med att kunna öppna (2012-05-13) men det kan bli tidigare

beror på hur mycket jag arbetar på sidan men hoppas ni har tålamod ha det bra

/Mvh benyamin
Jag är en frivilig hjälpare  ni hittar mig på
www.bokrecensionen.n.nu
Hej! Mitt namn är Benyamin Lindgren! Jag är en frivillig hjälpare!

Du kan även nå mig på skype genom  att klicka på knappen nedan.

My status

Re: TIPS!! www.filmrecensionen ändrad!!

Benyamin
Hahaha blev klar tidigare än planerat men nya sidan är i alla fall uppe

http://www.infoforumet.n.nu/
välkomna att skåda maktens konst till att skapa hemsidor :)