Ta bort MX-poster från domän

Björn
Hej!

Jag vet inte så mycket om it så ursäkta om det här är en konstig fråga, men jag försöker koppla G Suite till min domän, så jag kan skapa mejl-adresser med min domän i slutet.

Som en process i att skaffa G Suite ska man öppna domänens kontrollpanel, ta bort "de befintliga MX-posterna", och lägga in G Suites MX-poster.

Nu har jag N-nu som webbhotell och har angett N.nus namnservrar på mitt konto på Loopia, där jag köpt domänen. Hur gör jag för att komma åt och ändra MX-posterna?

Tack på förhand!

Vänligen
Björn

Re: Ta bort MX-poster från domän

Du hittar information om och hjälp med detta under:
www.username.n.nu/admin/email.php