Textrutan!

Eric Bodin
Hej Jim eller Måns..
när man sparar i textrutan då står det: Fixed Textbox
                                                      Se textrutan.
Jag förstår engelska men ja...

Mvh: Eric
Mvh: Eric. jag är en frivillig hjälpare i supporten på 13 år och svarar på dina frågor min privata är den med en bild på en fjäril och där heter jag : Eric OBS! Prenumerera på nyhets brevet till www.gexon.n.nu och få ex: 1 kort för 10 kr! fyll i mejl adressen nedan.

Re: Textrutan!

Hejsan Eric!

Vad är det du undrar över? Varför det står på Engelska?

Vänligen ta en titt här också.

Re: Textrutan!

jocke
Hej, Eric!

Jag tror att det står på engelska, eftersom den finns både människor från england och sverige som lagar
snygga hemsidor med N.nu... Och att laga skilda textrutor till båda, bara för att några talar engelska...
Då tror jag inte att lönar sig.

Ha det bäst!!! XD

Mvh, Jocke
www.alltomoffroad.se