Till er som vill använda PHP osv

Hampus
Hejsan!
Vill ni kunna använda PHP, MySQL osv?
Som ni kanske redan vet så erbjuder inte n.nu detta men
Jag kan hänvisa er till ett webbhotell som kallas för Hoztia!
Hoztia erbjuder både privatpersoner och företag GRATIS hosting, utan reklam! Har själv testat denne sajt därför jag skriver om den.

Du har fritt med MySQL databaser, fritt med brandbedd, fritt med trafik , fritt med e-post konton, osv.

Supporten är även bra! Många webbhotell som erbjuder 24/7 support brukar inte hålla detta, men denna gör det!

Kolla in den :) http://hoztia.ml
Kan tillägga att detta är ett svenskt webbhotell ^^
Hoztia, Sveriges nyaste webbhotell som är gratis! | www.hoztia.ml

Re: Till er som vill använda PHP osv

Det är inget webbhotell eller företag och kan heller inte erbjuda något. Ägaren av hemsidan är väl bara återförsäljare till ifastnet.

Av ren nyfikenhet så skickade jag 3 mail och en mängd frågor på onlinechatten men fick aldrig något svar

Re: Till er som vill använda PHP osv

Hampus
Hej!

Online chatten funkar inte för dem just nu, det är något problem med Tawk (eller vad det heter)
Testa med deras e-post (y) fick denna infon av dem i epost!
Hoztia, Sveriges nyaste webbhotell som är gratis! | www.hoztia.ml

Re: Till er som vill använda PHP osv

Hampus
By the way, om det är återförsäljare, är det något att lita på osv? :/
Hoztia, Sveriges nyaste webbhotell som är gratis! | www.hoztia.ml