Trend Micro Inc

Caroline
Jag har många och regelbunda besök från Japan och Trend Micro Inc, har googlat ooch de verkar vara något sorts internet säkerhets tjosan. Är det fler som har många och regelbunda besök av dom? Verkar som att vissa är lite skeptiska till dom så därför undrar jag!

Caroline

Re: Trend Micro Inc

Jag har också stående besök från ett par företag i USA. De surfar inte runt på min hemsida utan det är alltid träff på enbart första sidan.
Säkerhetsföretaget Trend Micro känns väl rätt så ok. Men så finns det väl skurkar som utger sig att vara från något säkerhetsföretag när de vill sprida scareware eller sälja antivirusprogram. Men det är alltid bra att vara på sin vakt.
/Johnny/

Re: Trend Micro Inc

Caroline
Ok tack för svar, man blir ju lite fundersam!