Uppgradera

sagans
Hej!
Jag bara undrar att om jag uppgraderar för en månad och får det man får när man uppgraderar, vad händer då när uppgraderingen slutar? Om jag uppgraderat i en månad och laddat upp en massa bilder tex. försvinner de när uppgraderingen gått ut?
Och om jag själv raderar dom, kan jag ladda upp lika mycket igen, eller gäller då utrymmet för en ouppgraderad sida?
Mvh Marika

Re: Uppgradera

Hejsan Marika!

Alla ändringar och bild uppladdningar du gör finns kvar när uppgradering löper ut. Dock så kommer det stå att du har använt hela ditt utrymme + lite till om du har laddat upp mycket bilder under tiden du är uppgraderad.

Om du raderar bilderna kommer du inte kunna ladda upp dem igen när du är i gratisversionen (Om där inte finns plats till dem)