Uppgradering

emilsson
Nu har jag hjälpt till i supporten i nästan en månad och inte fått någon uppgradering...

Billiga Däck. www.billigadack.n.nu. Välkommen till Gummikungen. Hamstrar. www.hamstrar.org. Allt om både guldhamstrar och dvärghamstrar.

Det finns även ett N.nu-verktygsfält som kan laddas ner här

Re: Uppgradering

Eric Bodin
Det är Måns som bedömer det hela.

Det beror på hur givande svaren är, det har inte så hemskt mycket med antalet att göra.

Du kan göra 1000 inlägg men har inga någon större betydelse får du ingen uppgradering.
Mvh: Eric. jag är en frivillig hjälpare i supporten på 13 år och svarar på dina frågor min privata är den med en bild på en fjäril och där heter jag : Eric OBS! Prenumerera på nyhets brevet till www.gexon.n.nu och få ex: 1 kort för 10 kr! fyll i mejl adressen nedan.

Re: Uppgradering

Adam
Beror på, du kanske skapar mest trådar? Själv så bryr jag mig inte om uppgradering och därför så har jag en annan avatar just nu.
//Adam

Re: Uppgradering

Vilken hemsida vill du att jag ska uppgradera? Du kan få 2 veckors uppgradering enligt min bedömning.

Tack för all hjälp!

Re: Uppgradering

Jonas
Hejsan,