Vad är det för FEL på mallen jag valt????

Vad är det för FEL på mallen jag valt????

Jess
Jag har valt en mall som passar mig och det ändamål jag har med min hemsida. Problemet är att den inte ser ut "som den ska"...??

Undersidornas namn ska stå "på rad" efter varandra högst upp, men de "ligger" diagonalt i som en "trapp" och är inte möjliga att klicka på fär de hamnar liksom "bakom" textrutan på förstasidan...Vad är problemet med mallen??? Vill ju ha just den och ingen annan!!

Tack för hjälp snarast!

Hälsar
Jessica

www.miaochgittans.n.nu

Re: Vad är det för FEL på mallen jag valt????

Hej Jessica,

Tack för rapporten om detta problemet. Jag undersökte och fann ut att detta var ett problem på denna mall för de som använder webbläsaren Internet Explorer version 7. Jag har nu fixat detta så att det ser bra ut. Om du inte ser ändringarna direkt så ladda om sidan för att se senaste versionen.

Re: Vad är det för FEL på mallen jag valt????

Jess
Hej Jim!

Kanon - det ser finfint ut nu!! :)

Tack för hjälpen!

Ha en fin dag
Hälsar
Jessica

Re: Vad är det för FEL på mallen jag valt????

Jess
Oj NEJ förresten!

Jag fick samma problem igen nu när jag lade till rubriker för fler sidor...

Hjälp igen?! :)

Tack
Jess

Re: Vad är det för FEL på mallen jag valt????

Du har lagt in för många och för långa så de får inte plats på en rad. Därför blev det så. Testa annan malla eller jobba istället med extra undersidor som du länkar från dina sidor och ha färre sidor i menyn.
/ Jim Westergren