Vad kul!

Eric Bodin
Obs: Imorgon 26 april klockan 08:30 på morgonen kommer administrationsdelen att tillfälligt stängas ner medan all information flyttas till det nya systemet. Detta beräknas ta cirka 2 timmar. Din hemsida och allting annat kommer att fungera och se ut på samma sätt efteråt.

Detta låter kul hur blir det kommer det att se annorlunda ut!
åhåh ja ja kommer engna mall funktionen då??? åh kan inte vänta för den nya uppdateringen  det kommer bli så kul vad händer blir det mer minne för uppladdade bilder eller?

Mvh: Eric
Mvh: Eric. jag är en frivillig hjälpare i supporten på 13 år och svarar på dina frågor min privata är den med en bild på en fjäril och där heter jag : Eric OBS! Prenumerera på nyhets brevet till www.gexon.n.nu och få ex: 1 kort för 10 kr! fyll i mejl adressen nedan.

Re: Vad kul!

Nej, det händer inte så mycket. Inte har det kommit något program så att man kan laga en egen mall.
Men för dom som uppgraderar så har det kommit 50st extra underrutor! Och lite annat smått.

Inte betyder ju det att nånting uppdateras om man flyttar till en ny server.

Ha det bäst!! Och glad första maj!

Mvh, Jocke

Re: Vad kul!

Eric Bodin
Det kommer hända mycket vad jag vet ;)
[...]

jocke
ok... fast det har redan hänt

Date: Tue, 3 May 2011 10:15:45 -0700
From: [hidden email]
To: [hidden email]
Subject: Re: Vad kul!

Det kommer hända mycket vad jag vet ;)
Mvh: Eric. jag är en frivillig hjälpare i supporten på 11 år och svarar på dina frågor min privata är den med en bild på en fjäril och där heter jag : Eric OBS! Prenumerera på nyhets brevet till www.gexon.n.nu och få ex: 1 kort för 10 kr! fyll i mejl adressen nedan.

http://n-nu-support.970493.n3.nabble.com/Vad-kul-tp2861907p2895078.html
To unsubscribe from Vad kul!, click here.

RE: Vad kul!

Eric Bodin
Nix
[...]

visst har ju N.nu flyttas till nya servrar

Date: Tue, 3 May 2011 10:37:53 -0700
From: [hidden email]
To: [hidden email]

Nix

http://n-nu-support.970493.n3.nabble.com/Vad-kul-tp2861907p2895181.html
To unsubscribe from Vad kul!, click here.

RE: Vad kul!

Vi har inte bytat servrar, vi har förbättrat systemet. Extremt mycket jobb och större delen av N.nu's källkod har modifierats. Inte mycket ändringar som är synliga dock, men det kommer.

RE: Vad kul!

jocke
ok, vad kommer det att komma?

Date: Tue, 3 May 2011 14:46:25 -0700
From: [hidden email]
To: [hidden email]

Vi har inte bytat servrar, vi har förbättrat systemet. Extremt mycket jobb och större delen av N.nu's källkod har modifierats. Inte mycket ändringar som är synliga dock, men det kommer.
www.svensksupport.n.nu / www.englishsupport.n.nu
Support
Är du nöjd med supporten eller bara älskar N.nu? Ge då gärna beröm här!

http://n-nu-support.970493.n3.nabble.com/Vad-kul-tp2861907p2896239.html
To unsubscribe from Vad kul!, click here.

RE: Vad kul!

Hej, jag har några frågor.

Jag har tänkt köpa ett webhotel från loopia, och då undrar jag att hur kan jag överföra min n.nu hemsida till loppia??
Och hur blir det då? Jag menar ned sidredigeraren osv... ????

Sen undrade jag, att hur mycket tror du att alltomoffroad.se skulle vara värt om man sålde det??
Jag menar att jag har ju köpt domän namn, ett skilt forum, många html applicationer mm...

Mvh, Jocke

Date: Tue, 3 May 2011 14:46:25 -0700
From: [hidden email]
To: [hidden email]