Vad skall man göraa för att bli rekommenderad av N.nu??

Vad skall man göraa för att bli rekommenderad av N.nu??

jocke
Hej, det finns ju: "Rekommenderade hemsidor" där finns både uppgraderade och gratis versioner.
Vad skall man göra för att få sin hemsida ditt?
jag har uppgraderat, skaffa disqus, disskusionsforum, översättningsprogram. sökfunktion, nyhetsbrev, kontakt information, tidning, chatt, olika Gid bilder, filmer, spel, skämnt & vitsar, gästbok, Sen har jag rekommenderat N.nu och 3st har skapat hemsida. och jag har en rekommendations funktion i textrutan,
sen har jag skrivit massor text, info mm. på varje ämne, mapp, sen har jag prenumererat på N.nu s nyhetblad och get tips och frått gratis uppgradering, hjälpt till att svara på supporten....

fast vad skulle jag ennu behöva för att N.nu skall rekommendera mig på uppgraderade hemsidor??
Jag tänkte bara att det är ganska bra reklam för min hemsida om jag blir rekommenderad.

Tack för alla svar!

Re: Vad skall man göraa för att bli rekommenderad av N.nu??

Hej Jocke! Denna fråga har ställts innan och är besvarad av Jim.
Här-->Länk
---
Själv så tror jag inte på att ha en massa funktioner och bilder av skiftande art. Det är lätt att ta i lite för mycket i början.
Ha det bra.

Denna tycker jag är riktig snygg http://www.mattiasjohanssonphotography.n.nu/ men vi alla har olika smak och det är väl bra så det blir lite variationer på hemsidorna
Vänliga hälsningar / Best regards