Vid ändring på sidan sparas endast rubriken när jag trycker på sparaknappen

Vid ändring på sidan sparas endast rubriken när jag trycker på sparaknappen

Mikael Olson
Hej
När jag gör en ändring på sidan och trycker på sparaknappen och tittar sedan på förhandsvisningen och allt ser ok ut. Loggar ut och laddar sedan sidan och endast rubriken finns med. Får inga felmeddelanden. Brekillegard.se (event på gården)

Re: Vid ändring på sidan sparas endast rubriken när jag trycker på sparaknappen

Använder du telefonen? Har du lagt in smileys?
Smileys från teklefonen ställer tyvärr till det väldigt mycket.

Re: Vid ändring på sidan sparas endast rubriken när jag trycker på sparaknappen

Mikael Olson
Nja både och, men jag har kopierat text från en annan sida och /eller worddokument där det fanns små smileys med. Dessa ställde till det för mig. Så nu funkar det igen. Tack för hjälpen.
Mikael