arnäshantverkokultur

Ruby Ottosson
Hej vi har en hemsida hos er, med adressen som ovan. Jag har haft tillgång till den och kunnat komma in. Jag har inte varit inne på länge eftersom vår ordförande Anna Andersson har skött om den. Hon är avliden sedan ett år tillbaka. Vi kommer inte in och kan redigera vår hemsida vilket är olyckligt. Kan ni skicka mig ett nytt lösenord till min mail. Mvh Ruby
[email protected]

Re: arnäshantverkokultur

Du skickar efter nytt lösenord till din mail på samma sida där du loggar in.
Kanske du hade en annan mail tidigare du kan testa med, om inte nedan nämnda fungerar?