bilder hamnar fel

Sören
Hej

Vad är det som gör att när jag är i redigeringsläge så är bilder
och text på rätt ställe men när jag går ur redigeringsläge så hamnar bilderna fel
tex under varandra trots att bilderna inte är så stora att dom gör det för den skull

Re: bilder hamnar fel

Du kan inte lita på redigeringsläget utan måste spara ofta för att säkerställa att det blir som du vill ha det.

Ibland behöver det se tokigt ut i redigeringsrutan för att bli bra på den riktiga sidan.