byta namn på en underrubrik

kickan eriksson
Hur gör jag för att byta namn på en underrubrik som syns på presentationssidan?DG6YP

Re: byta namn på en underrubrik

kickan eriksson wrote
Hur gör jag för att byta namn på en underrubrik som syns på presentationssidan?DG6YP
Hej Kickan
Är det hemsidan "kestasaraber" som det gäller?
Vad menar du med DG6YP?
Jag vet inte vad du har för "Underrubriker" som du vill byta namn på. Rubriker har du på presentationssidan men det är väl bara till att ändra texten i sidredigeraren?

Eller är det namnen på huvudsidorna (Meny-knapparna) som du vill ändra. Det gör du i så fall under "Inställningar" och "Huvudsidor"
Vänliga hälsningar / Best regards