[email protected]

enebacken
Min hemsida www.restaurangenebacken.se fungerar inte, varför??

Re: [email protected]

enebacken wrote
Min hemsida www.restaurangenebacken.se fungerar inte, varför??
Hej,
Det kan vara så att du glömt förnya din domän, kontrollera din e-post och även skräp-posten.
Men hör med Surftown om det är där du köpt domänen.
Mvh Johnny

Re: [email protected]

enebacken
Kan jag köpa en domän av er till min hemsida? den gamla finns inte längre.

Re: [email protected]

Emil Frisk
Hej!
Du kan tyvärr inte köpa domännamn via N.nu, utan du måste vända dig till ett annat företag. Ett företag som har rätten att sälja domännamn kallas för registrar. På den här länken kan du se de 50 största registrarerna för .se-domäner: https://www.iis.se/domaner/statistik/registrarer/. Vänd dig till något av företagen i listan för att köpa ett domän, så kan du sen koppla den till din webbplats här på N.nu. Jag kan rekommendera Loopia AB.

Re: [email protected]

enebacken
Har köpt domän hos surftown(annebersgårdensrestaurang.se)
så nu kan ni koppla upp min hemsida (restaurngenebacken.se)
Hälsn. Hans Jungevall

Re: [email protected]

Emil Frisk
Du kan koppla din domän om du klickar på "Funktioner" i menyn, och sedan på "Domänkoppling". Följ stegen på den sidan! Du kan även klicka här.

Re: [email protected]

enebacken
This post was updated on .
Hittar ingen meny med "funktioner" är inte så bra på detta.
Varför kopplas inte min hemsida upp? restaurangenebacken.se
domän annebergsgårdensrestaurang.se Surftowm

Re: [email protected]

Emil Frisk
Du kan även klicka på länken i mitt förra inlägg och skriva in ditt användarnamn i rutan. Vad heter din sida här på N.nu?

Re: [email protected]

enebacken
This post was updated on .
Hej, nu är domänen restaurangenebacken.se kopplat till mitt konto.
Nu hoppas jag att min hemsida kommer igång.

Re: [email protected]

Ja, nu fungerar din sida.