hello gif bider

adde
klarar gratis versionen gif bilder som rör sig? hur går jag tillväga

Re: hello gif bider

jocke
Hej,

Förlot, jag förstod inte vad du menar...

Menar du att du vet en sida som man kan ta gratis gif bilder men vet inte hur du skall få in dem..
Eller att du vill veta en gratis sida som man får ta gif bilder ifrån?

Här är en hemsida som du kan ta gratis gif bilder ifrån: http://www.animerade-gif.com/

Om du vill ha in en gif bild på din sida, så tror jag bara att du kan endera först spara gif bilden på
datorn, och sen ladda upp den. Eller sen om du har en kod så klistrar du in den i HTML läge...

Ha det bäst!!! XD

Mvh, Jocke
www.alltomoffroad.se