http://www.businessberg.n.nu

Posted by Rasmus Rasmus
BusinessBerg är en hemsida som ger dig gratis trading-tips till hög kvalité.

Jag är en privat person som ger dig som nybörjare eller veteran, väl analyserade tips på dagens rekommenderade beslut när det gäller köpa, sälja eller behålla sina aktier. Du får alltid en idé om risken på aktien och min rekommendation på hur högt bet som är lämpligt, men självfallet utefter din budget. Så det ges inga siffror på hur mycket jag rekommenderar er att köpa för. En annan viktig sak att ta upp är att jag alltid analyserar marknaden och förklarar varför risken är så hög/låg och varför du ska lägga in lite/mellan/mycket och varför jag tror på bolaget, samt hur länge aktierna rekommenderas att behålla tills du bör sälja dem.

Jag är villig att hjälpa alla med ett gratis och välformulerat beslut. Kolla gärna in min hemsida!

Med vänliga hälsningar Rasmus