köpte en domänadress....

Björn Holmberg
Hur gör man nu. jag äger en domän. och har kvitto på den. är det bara att skriva in den nya www. irutan för koppling så är den kopplad ? om jag köpt bara domänamnet på loopia, finns den då där och ska kopplas från dem? hurdå? jag har ingen inloggning. ska jag registrera mej där? mvh Björn (www.symbiotimeeconomy.com) som ska vara min nu...

Re: köpte en domänadress....

Jim Westergren
Administrator
Hej Björn,

Du måste ändra namnservrar och det finns en steg för steg guide hur du går det på Loopia. Det är steg nummer 3 på samma sida där du kopplar domänen.

När du köpte domänen så måste du också ha fått ett konto och inloggning på Loopia. Om du inte har fått detta så är det väldigt konstigt och då får du kontakta Loopia. Men kolla först din mail igen.
/ Jim Westergren