login till extra sida

kaksmulan
Hej
Jag har en fråga om man kan fixa ett loggin konto på en extra sida till min hemsida.
Jag håller på att starta upp en liten firma med kamixer. Och det är tänkt att jag ska ge ut gratis prover mina blivande kunder. Så dom kan provbaka hemma. Sedan hade jag tänkt ha ett frågeformulär som dom får logga in för att svara på, som bara dom kunderna har tillgång till. Går detta att fixa på något sätt.
Med vänliga hälsningar Linda

Re: login till extra sida

Emil Frisk
Hej Linda!
Om du går till Inställningar så finns det en flik där som heter Extra inställningar. Skriv in ett lösenord i fältet Aktivera lösenordsskydd. Detta lösenord ska sen ge ut till de kunder som ska komma åt den aktuella sidan.

Gå sen till sidredigeraren för den aktuella sidan (där du har skapat ett formulär). Längst ner hittar du nu alternativet Aktivera lösenordskydd för denna sida som du klickar i.

Klart!
Om du inte vet hur du skapar själva formuläret så är det bara att fråga igen!

Allt gott.

Re: login till extra sida

Limda
Tack så jätte mycket för hjälpen. Med vänliga hälsningar Linda

Re: login till extra sida

Emil Frisk
Det var så lite så. Bara att fråga igen om det uppstår nya frågetecken!