någon som är intreserad om kolla grejer jag gör det är bara att läsa

någon som är intreserad om kolla grejer jag gör det är bara att läsa

jesper
det är bara att gå in på min sida och läs om vad jag håller på med som jag vill della med mig till andra personer. komentera om vad ni tycker

Re: någon som är intreserad om kolla grejer jag gör det är bara att läsa

Hejsan Jesper!

Nu råkade du posta detta i fel forum, men eftersom det är din första gång så är du ursäktad. Jag har nu flyttat tråden till: "Allmänt allt som inte är support"

PS. om du vill att folk ska besöka din sida så är det nog en bra idé att skriva adressen till din sida också ;-)