om uppgradering.

jocke
Hej!

Jag vill inte att det skall låta som om jag skulle klaga!

Men gällande nyhetsbreven, så fick jag reda på en sak, det är ju inte n.nu´s nyhetsbrev!
Utan en annan tjänst som n.nu använder som t,ex nabble forum...

Så det är bara begränsat på N.nu att gratisversionen skall kunna skicka till högst 10st
och högst i varanad vecka, och att man måste kunna vara uppgraderad i 5 månader för
att kunna se vem som beställer... Men om man skulle själv skaffa nyhetsbrev (inte via N.nu)
så skulle man ju kunna skicka till högst 10 000 som är väll "get a news latter"s sak, fast man
skulle kunna sända en gång varje vecka, fast man har gratis version eller uppgraderat!
Och det är ju väll gratis, det är ju som att skicka e-post, fast utan special funktioner.

Så det är väll bara N.nu som har ett lås på det för att man skall uppgradera.
Jag förstår att N.nu har det för att det behövs pengar mm.

Sen har jag ennu en sak som är dåligt, det är det här med egen mall koderna, att man skall kunna
själv koda, om man kan Html, css osv...

Fast man måste ju vara uppgraderad för att kunna ändra det, varför??
Tänk nu om man har ändrat lite på mallen, och sen vill man ta bort en sak, och sen måste man
igen betala för uppgradering.

Kan ni inte på N.nu skaffa ett system t,ex att man kan betala en summa så är man utan reklam
och kan få lite extra på köpet som alltid finns kvar?? inte bara i en månad eller så?

Sen har jag ett litet tips till Jim, skulle du inte kunna laga så att man kan t,ex via gratis versionen
laga 10st extra under rutor, och om man är uppgraderat så fast 100 eller nått sånt?
Är det inte ungefär samma sak som om man har 1st "meny ruta" än att ha 10st??
Inte förlorar ju nån på det? Och många som vill ha stora sidor med mycket extra sidor osv.
Skulle säkert uppgradera.

Ha det bäst!!!  XD

Mvh, Jocke

Obs! Var det här rätt forum??
www.alltomoffroad.se

Re: om uppgradering.

Jim Westergren
Administrator
Nyhetsbrevsfunktionen har inget att göra med getanewsletter.com utan den har jag kodat och skapat själv för N.nu.

Angående upp till 100 sidor per hemsida så kommer det att bli möjligt i framtiden.

Angående att kunna ändra egen mall man tidigare skapat så ska jag fundera på det.
/ Jim Westergren

RE: om uppgradering.

jocke
ok, jo gör så att man kan ändra på sin mall!!  :)

Date: Mon, 28 Mar 2011 03:48:12 -0700
From: [hidden email]
To: [hidden email]
Subject: Re: om uppgradering.

[...]

http://n-nu-support.970493.n3.nabble.com/om-uppgradering-tp2735254p2742661.html
To unsubscribe from om uppgradering., click here.
www.alltomoffroad.se