översättning

verra
hej!när jag såg eric bodins n.nu hemsida så fanns det på ett ställe översättning till massor olika språk.jag vill gärna också ha det på min hemsida,jag försökte göra det men det funkade ej.kan någon hjälpa!

Re: översättning

Eric Bodin
Hej Verra,
Gå hit: http://translate.google.se/translate_tools?hl=sv där ska du kopiera en kod och den klistrar du sedan in i ex Hem, men kom i håg att du måste använda HTML läge och sedan spara.
Mvh: Eric. jag är en frivillig hjälpare i supporten på 13 år och svarar på dina frågor min privata är den med en bild på en fjäril och där heter jag : Eric OBS! Prenumerera på nyhets brevet till www.gexon.n.nu och få ex: 1 kort för 10 kr! fyll i mejl adressen nedan.