poänglistan vid max poäng

Sören vB
Hej

Undrar lite över hur poängsystemet fungerar när man nått fulla poäng, jag har nu 207 poäng på hur många som länkar till min sida enl Aref, vad händer då om jag skaffar fler inlänkar,? det jag undrar över är hur klättrar man i "sidor med flest poäng" när man nått maxpoäng

Re: poänglistan vid max poäng

Har du maxpoäng på allt finns vissa bo​​nusar man kan få, till exempel blivit utvald till dagens n.nu-sida, hur många år man haft sin sida, med mera.

Bonus: 10 poäng för varje värvningspoäng du växlat in genom att tipsa om N.nu. Max 100.
Bonus: 15 poäng för varje år du har haft din hemsida och om du har aktiv premium.
Bonus: 200 poäng eftersom ni blivit utvald som dagens hemsida den
Bonus: 50 poäng eftersom ni rankar 1:a i kategorin

till exempel