sidan inte för mobiler??

LennartL
På Google får jag upp mina sidor men det står under att sidan inte är för mobiler?
Varför inte det?
Det gäller sidan "www.svenskarispanien.com" med fler undersidor.

Re: sidan inte för mobiler??

Det beror på att mallen du valt inte är mobilanpassad.
Vi har många mallar som är mobilanpassade att välja på, men tyvärr är alltså den du valt inte en av dem.

Du kan välja en annan under inställningar.

Re: sidan inte för mobiler??

LennartL
Det märkliga är att sidan ska vara för både kunna byta header och det är en telefon där??
Då borde den ju vara Ok för telefoner eller??

Re: sidan inte för mobiler??

Det har du helt rätt i. Jag undersöker närmre.

Re: sidan inte för mobiler??

NU är den responsiv, men den var det inte innan. Kanske mallen var uppdaterad sedan du valde den sist.

Sannolikt kommer google ta bort meddelandet nästa gång de ser över din sida.

Re: sidan inte för mobiler??

LennartL
Tack!

Re: sidan inte för mobiler??

LennartL
Det konstiga är nu att bara knappt halva sidan syns, eller rättare sagt en tredjedel av sidan som bara syns i mobilen.

Re: sidan inte för mobiler??

Jag ser hela sidan i min mobil?

Re: sidan inte för mobiler??

LennartL
Tittar du då på en webbläsare eller hur ser du hela sidan?

Re: sidan inte för mobiler??

Jag gick till din sida, i min mobil, webbläsare safari, och där ser jag hela sidan, allt innehåll.
Såvitt jag kan se. Vad är det mer exakt som du tycker saknas? Du kan gärna maila [email protected] med en förklarande bild.

Re: sidan inte för mobiler??

LennartL
Nu ses inte sidan mer än lite grann.
Varför blir det så här?
Och varför kan man inte lägga in en sreenbild för att visa hur det ser ut här på forumet?

Re: sidan inte för mobiler??

Du kan maila bild till [email protected] så hjälper vi dig.

Re: sidan inte för mobiler??

LennartL
Har skickat en hur det ser ut och en hur det borde se ut.