Återförsäljare

Jörgen Milton
funderar att skapa hemsidor hos er. Tjänst till privatpersoner och företag.
Kan man göra det hos er och hur fungerar det rent praktiskt för att jag ska få loginn
och de ska betala sidan. har ni någon form av återförsäljar login?

Re: Återförsäljare

Johnny Gejdner
Administrator
Hej Jörgen.
Om du skall skapa hemsidor åt kunder så finns det något som heter "White label" här på N.nu.
Jag kopierar in texten som finna att läsa i vår "admin", följ även länken för att läsa mer.
Hoppas du tycker det verkar intressant.

Vad är white label?
White label ska du välja om du bygger och säljer hemsidor till kunder. Det är samma som en premium hemsida med skillnaden att tiden aldrig går ut och alla hänvisningar om N.nu är borta från administrationssidorna. Det är du som tar hand om kontakten och supporten till din kund. Var tredje white label är gratis och om du har betalat för 10 stycken är därefter varannan gratis. Läs mer på http://www.whitelabel.n.nu som har mycket mer info om detta.
Vänliga hälsningar / Best regards