webbkurser

Kate
Hej
Jag undrar om det går att skapa webbkurser på denna hemsida, eller om jag måste bygga en helt ny hemsida i wordpress?

Om det går att bygga webbkurser här, isåfall hur går jag tillväga?

Tacksam för svar

Re: webbkurser

TheSuss
Jag vet att där är en som har webbkurser genom att ha en kurs i taget igång, och att deltagarna får lösenordet till en specifik kurs-sida där hon lägger allt material.
Då man bara kan ha ett lösenord på sajten är det därför bäst att ha en kurs i taget, och byta lösenord mellan varje.

Man sätter först ett lösenord under inställningar, sedan kan man välja att aktivera det på önskad sida i sidredigeraren

N.nu manual - manual.n.nu

CSS och Designhjälp - webb.susscreations.se