www.seogubben.n.nu

2 Comments

vinran vinran

Re: www.seogubben.n.nu

Ja om du kan webb desgin så borde du i alla fall ha en .se domän tycker man ju xD
Frivillig n.nu hjälpare och ansvarig för support tjänsten: www.infonu.n.nu vi hjälper med allt inom n.nu med
Tele-support
Chatt-support
Mail-support
vinran vinran

Re: www.seogubben.n.nu

OCh som jag sett dig med några enkla sökningar hittar man inte din sida på ordet Seo seogubb seogubben hittar man din sida på andra plats. Man får dock inte din sida som alternativ om man skriver namnet på din sida.