www.sirentorp.se Siren Torp Kliniken

Posted by Siren Torp Kliniken Siren Torp Kliniken
Som terapeut inom Hårmineralanalys, kan jag hjälpa människor att få reda på hur mineralvärden i kroppen ser ut från tre til sex månader tillbaka i tiden. Det tas en liten mängd hårprov, som sedan skickas till ett laboratorium i Amerika, Trace Element Inc. Efter fyra veckor får man tillbaka analyssvar på ca tio sidor. Där beskivs den personliga bilden av personens mineralstatus och Metabolisk Typ. Om det är stor obalanse sätts åtgärder in vad gäller kostråd och kosttillskott. Jag kommer så att stödja personen under hela balanseringperioden på tre till sex månader till nästa analystagning, som förhoppningsvis har blivit mycket bättre! Hör av er om ni också vill se hur era mineralvärden ser ut!

Varma hälsningar
Siren Torphttp://www.sirentorp.se