www.whiplashinfo.se

Gunnar Fossmo
När jag går in på ovanstående webbadress och besöker fliken läsvärt.....här finns min bok gufo.n.nu på annat språk....jag har inte lagt in detta.

Vill att Ni ordnar så att att inte min bok finns där......domän ligger hos er...gufo.n.nu

Re: www.whiplashinfo.se

Nu förstår jag vad problemet har varit.

http://www.gufo.n.nu/ är inte din sida, det är en annans sida.

http://www.gufos.n.nu/ är din sida.

Vi styr inte över listningen på whiplashinfo.se , du kanske ska kontakta [email protected], eller [email protected] ?

Re: www.whiplashinfo.se

Sen att ni har valt samma mall gör ju saken mer förvirrande. Men gufo-sidan handlar om papper och tapeter.

Re: www.whiplashinfo.se

Gunnar Fossmo
Vem äger gufo.n.nu ?

Hur kan denna domän lagt in en länk om min skrivna bok om whiplash hos site www.whiplashinfo.se....

hos Tomas Alsbro....som äger siten whiplashinfo

/Gunnar Fossmo

Re: www.whiplashinfo.se

En annan äger den.

Sannolikt är det så att Tomas Alsbro stavat fel. Han glömde också sista bokstaven.