Planerade nya funktioner för N.nu

Re: Planerade nya funktioner för N.nu

Benke
Hej jim och alla på n.nu

Jag skulle vilja ha en funktion som vidarbefodrara prenium funktionen.

ex. Jag har haft en besökare som gjort en hemsida via min hemsida (tipsa om n.nu till andra)

Då får jag ju aktivera 4 veckor av prenium.

Skulle vilja ha funktionen
Vill du aktiivera 4 veckor på någon annan hemsida du äger.
Så klickar man där så får man skriva in antingen sin sida eller någon annans sida ..
Jag är en frivilig hjälpare.

Mig hittar du på http://www.datorochteknik.n.nu

En ide!

anonym
Jag tycker att det borde finnas en funktion (registration för andra)
så att man kan skaffa medlemmar på sidan och då gör man
så att det finns forum som bara medlemmar kan skriva på eller profiler och chat O.S.V

Bifoga filer.

Jonas
fixa så att man kan bifoga filer med kontaktforumuläret, skulle vara väldigt bra. Finns ingen tjänst som funkar någorlunda...

Ideer!

GlobalSurvival
Hej Jim

1. Skulle Vara Bra om du kunde göra så man kan ha forumet på sin hemsida instället för en länk på hemsidan       till forumet!

2. Du kan väl sälja domäner

3. Du kan Väl lägga till någon sak så det blir lättare att göra bild spel, kanske som du lägger till i funktioner som man väljer vilka bilder bild spelet ska spela upp och sen design
annars får man  väldigt Mycket om man inte kan html :/

4. Lägg Till Mer Poäng Saker t ex. få mer mallar att välja mellan, eller kanske det där du skulle göra med mallen vad det nu var(att man bara kan göra det om man har t ex. 100p)

//GlobalSurvival

Re: Planerade nya funktioner för N.nu

GlobalSurvival
JAAA JAAA :D JÄTTE BRA SAKER DU KOMMER FIXA!!!!!!!!!

Re: Planerade nya funktioner för N.nu

Lowe
Hejsan!

Åh vad bra saker som du skall fixa! Längtar tills dem kommer ut! ;)

MVH Lowe

Re: Planerade nya funktioner för N.nu

Lowe
Bra det med en en egen mall!
När kommer den?

Re: Planerade nya funktioner för N.nu

Benyamin Lindgren
Skulle vilja ha följande funktion.

När man sätter en hemsida under konstruktion ska man kunna släppa in vissa ipadresser.

Dessa ipadresser ska man själv få skriva in.

Detta är bra för att jag vill bara öppna sida för 1-2 personer i början och vill då inte att halva jordens befolkning ska rusa in på en halvfärdig hemsida.

-----------------------
Jag heter benyamin och äger swefun.se

För kontakt vänligen använd dessa 3
Mail swefun@hotmail.se
Skype: Heter dj-ztar (har en rävunge om profilbild)
Telefon:   0722445375

Skulle vilja att det vore möjligt att ha mera meta taggar

Awgwst66
Skulle vilja att det vore möjligt att ha mera meta taggar. Är det något som ni skulle kunna fixa?

Re: Skulle vilja att det vore möjligt att ha mera meta taggar

Awgwst66 wrote
Skulle vilja att det vore möjligt att ha mera meta taggar. Är det något som ni skulle kunna fixa?
Hejsan.
Detta är möjligt om man använder "egen mall" då detta medför full koll på html/css

Re: Skulle vilja att det vore möjligt att ha mera meta taggar

Awgwst66
Jag kör gratisversionversionen.

Re: Skulle vilja att det vore möjligt att ha mera meta taggar

Hej.
Även om du är betalande medlem så har du inte fler fält för meta än vad som finns för gratisversionen. Men uppgraderar du till premium och jobbar med "egen mall" så har du möjlighet att lägga till fler meta i html-delen.

Re: Planerade nya funktioner för N.nu

Elias Ericsson
Tycker det borde finnas en kod synlig som man kan lägga in på t.ex fotogalleriet som omvandlas till en knapp som man klickar på och automatiskt skrivs en vald bild ut.

Re: Planerade nya funktioner för N.nu

Annika
Det vore bra om hemsidan kunde anpassas till mobiler. Har fått veta att det kallas responsiva mallar. Gissar att ni har full koll på vad det är, även om mina kunskaper är begränsade. Är detta på gång?